Genmab — Februar 2024
-
Gad vide, hvad der ville ske, hvis Jan laver en Meta i næste uge? https://finans.dk/erhverv/ECE16815769/mark-zuckerberg-staar-til-at-tjene-milliarder-paa-sin-egen-nyhed/?utm_campaign=FINANS Briefing&utm_content=2024-02-05&utm_medium=email&utm_source=finans
-
thanks for a very useful link EL - I guess the "ta" is for both solid and liquid tumors?
-
Et rædsels år for Genmab aktien, må vi bare konstaterer at 2023 var. - Nok mest tynget af voldgift sagen.... Nu er jeg godt nok bange for at vi er ude i en double jeopardy på Genmab kursen, frem imod en eventuel opt.in.... Det er slet ikke rart at se, at NBI er oppe med 10% siden november og andre succesfulde pharma og biotek selvskaber stormer frem....
-
Ptjah - evnen til at forære verdensklasse medikamenter væk er vist den sande KYSO i Genmab
-
vores aktiebesiddelser er ikke din business
-
Det har undret mig noget, at JvdW er sluppet uden ridser i lakken selv om han lovede, at GEN fik fuld royalty på Faspro
-
@Solsen ..... Hvorfor indtager du den holdning? ..... Hvorfor kan jeg ikke være bekymret og stadig være aktionær og tro på selskabet?..... Du er mere positiv på casen, og lige netop en som dig, som har meget indsigt casen. Så vil jeg da i den grad værdsætte, hvis du kan skubbe min bekymring lidt til siden..... Det er du gjort flere gange tidligere....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind