Genmab — December 2023
-
-
Det er lige det.........der er spørgsmålet;-)
-
Godmorgen

-
Tepkinly-Revlimid-kombination viser lovende effekt mod R/R DLBCL https://haematologisktidsskrift.dk/sygdomme/lymfoma/1316-tepkinly-revlimid-kombination-viser-lovende-effekt-mod-r-r-dlbcl.html
-
Claus Johansen, CEO på Global Health Invest har på LinkedIn nedfældet sine tanker om Genmab. Jeg kopier ind her:
-
Genmab #Fremtiden er usikker men ser alligevel ret lys ud. Jeg lagde specielt mærke til bredden og optionaliteten i dets pipeline.
#Genmab
Genmab er et imponerende biotekselskab, og jeg husker tilbage til min tid i #BankInvest og dets BioVenture fond, i oktober 2000, da Genmab blev børsnoteret. At sidde og spise frokost i en lille bitte kantine med daværende CEO, og der var ca 35-40 ansat…Selskabet hentede på den dobbelt børsnotering ca 1,5 mia. kr. Imponerende ikke mindre. -
#8GodkendteAntistoffer
23 år senere, med 8 antistoffer godkendt af myndighederne, og med en markedsværdi på ca DKK 137 mia eller ca USD 19,5 mia. og nu af af verdens største deciderede biotekselskaber. Det er alt sammen flot, men det er jo fortid. Hvad skal man tænke om Genmab fremadrettet ?#Kurstæski2023
Aktien er faldet ca 30 pct siden årsskiftet, og det har gjort ondt på mange.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind