Genmab — Oktober 2023
-
Genmab har tabt sagen 2 gange. Nu er det tredje gang, og ja - de har argumenter nu, men alle regner seriøst med at sagen tabes igen. Det ER og bliver det ventede udfald. Alligevel vil vi temmelig sikkert se et mindre dyk, som efterfølgende samles op igen. Men personligt er jeg så meget optimist, at jeg selv tilslutter mig SB’s 33% chance. Men igen - allertungeste spillere har afskrevet det og regner med et tab. Min vinkel. Vinder de vil vi se en markant stigning. Så alt i alt, ingen bekymring
-
AbbVie Raises 2023 Adj. EPS Guidance; Announces 2024 Dividend Increase https://www.proinvestor.com/investornyt/1070014/abbvie-raises-2023-adj-eps-guidance-announces-2024-dividend-increase
-
Vi skal jo lige holde os for øje, hvad der egentlig skete. Genmab led 2 nederlag. Den første voldgift tabte de. Den anden voldgift, som blev rejst af genmab selv, tabte de i den forstand, at sagen blev afvist. Der blev ikke taget stilling til sagens indhold. Hvis den nye dommer i appelsagen vælger at bedømme sagen, og ikke bare afvise den, kan man ikke udelukke, at han vil give genmab medhold.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind