Genmab — September 2023
-
Og der er jeg så ikke helt enig. Det vil være et prestigetab af dimensioner, at tabe denne anke. Og vil, som jeg ser det, kunne føre til store forandringer i Genmab. Men, vi behøver jo heller ikke være enige i alt

-
Nå,

-
Det er den da ellers blevet på det seneste

-
Jeg er da meget spændt på at se Jan’s reaktion, hvis denne voldgift tabes!
-
JJ er ikke amatører, ser det som 99% sikkert Genmab taber den sag, de har ganske enkelt ikke haft tilpas dygtige folk (ikke brugt penge nok på jura) på deres side af bordet... Ser bestemt gerne de vinder, men det ser jeg som ekstremt usansynligt... Men de skal jo gå efter bolden uanset hvad.
-
@Pensionisten, du skriver om “den”, jeg går ud fra du mener kursen. Jeg skriver om Genmab ! Selskabet bliver ikke mindre værd !
-
Måske / måske ikke. Hvem ved ? Der er godt nok mange elementer, der spiller ind. Det er jeg, absolut, ikke i stand til at vurdere.
-
Jeg tror ikke man skal regne med en kursmæssig neutral reaktion ved tabt retsag, det siger en hel del om selvskabet og ledelsens fokus. Ja - meget vand er løbet under broen siden kontrakten blev underskrevet, men juraen er den samme og det skal man ganske enkelt have 100% styr på.
-
Genmab-partner har positive resultater i lungekræftstudie https://www.proinvestor.com/investornyt/1056126/genmab-partner-har-positive-resultater-i-lungekraeftstudie
-
De drypper løbende ind gennem mine Ugekommentarer og podcast m.m. Intet nyt under solen. Investorer over en bred kam søger andre græsgange end f.eks. biotek. Det uagtet hvor modnede selskaberne er.
-
Zealand Pharma-casen er i den sammenhæng helt speciel. Fedmesegmentet er pt. i en helt unik stærk position.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind