Genmab — Juli 2023
-
Ret stor om i dag. Kigger vi 6 mdr tilbage så er der kun 8 dage hvor handlen i antal styk har været højere.
-
Og volumen er uden nogen reel officiel nyhed fra/om genmab
-
Så en af de mere sjældne dage
-
@troldmanden: ja, bliver en spændende uge. Jeg er foreløbig godt tilfreds med dagens stigning
men NOVO rykkede alligevel mere -
Klarussen det er heller ikke herfra klagerne kommer over dagens kursbevægelser. Med novo og genmab som min 2. og 3. største andel i min pf så kan man godt smile i dag

-
@troldmanden: yes, netop
For nysgerrighedens skyld, hvad er nr. 1 i din port? -
Ennogie er min største post. Med mange skolængder. Det kan næsten ikke være anderledes med den rejse selskabet har været på
-
For 12 mdr siden var min næst største post QF. Den blev der brændt en hel del monetos af. Så jeg slipper billigt i skat i 2022 og 2023

-
Min nuværende Novo port er dog større end QF på noget tidspunkt har været
-
Jeg ved ikke hvad definitionen på en major stakeholder er. Men jeg klager ikke.
-
Investtech: Aktien har marginalt brudt op igennem modstanden ved cirka 2780 kroner. Etableret brud vil indikere videre opgang. RSI-kurven viser en stigende trend - noget som er et tidligt signal om mulig drejning op, også i kursen https://www.investtech.com/dk/market.php?CompanyID=45104599&tck=GMAB
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind