Genmab — Juni 2023
-
Blandt de 3 største positioner jeg har i porteføljen, DSV, Genmab og Novo, performer suverænt lavest over de seneste 3 år. Dermed ikke sagt, at det vil gentage sig de kommende 3 år. Men, Genmab skal godt nok til at stramme ballerne, hvis aktien skal følge med
Min portefølje kan ikke leve på fordums storhed. -
Performer Genmab….
-
@Bulder - det hedder Fair nok, er Novo….
-
Iøvrigt, ville jeg ikke finde på at sammenligne Zeal, Bava og Alk med Genmab. De spiller hver deres liga. - indtil videre, forståes

-
Se Novo chat Bulder...der er en forklaring.
-
Ja vi må håbe at der ikke kommer flere gode nyheder foreløbig....
-
@Riis7 - Novo steg da pænt. Hører den ikke hjemme under pharma?
-
Skulle jeg skrive en ønskeseddel til Genmab, ville den indeholde: 1) en mere aktionærvenlig holdning. 2) Reelle aktietilbagekøb, med annullering af aktierne 3) Mådehold omkring interne begunstigelser på aktionærernes regning. 4) Måske udbytte - trods alt store summer aktionærerne har skudt i selskabet. 5) I det hele taget udvise en aktionærvenlig holdning. Det modsatte er desværre mere fremherskende p.t.
-
P.S. I min vurdering af aktien, imødeser jeg dett 3. nederlag i rap ved voldgiften - svært ved at tro andet.
-
EBioMedicine - part ofThe Lancet: Preclinical anti-tumour activity of HexaBody-CD38, a next-generation CD38 antibody with superior complement-dependent cytotoxic activity https://www.thelancet.com/journals/ebiom/article/PIIS2352-3964(23)00228-1/fulltext
-
@E L. Så dit link igennem. Det virker ret ligetil: Jeg fattede absolut NoBody

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind