Genmab — Marts 2023
-
Et opkøb af Genmab ser jeg ikke som sandsynligt. Dertil har de, meget vidtgående, tildelingsprogrammer til direktion og bestyrelse for stor betydning. I givet fald, skulle der være tale om et direkte fjendtligt tilbud. Jeg tror, at det er utopi. Sugerørerne er for gode. Men spørgsmålet er vel også, om vi almindelige aktionærer, på sigt ville blive bedre stillet ved et opkøb?
-
Elon Musk? Vel nærmere Gordon Gekko

-
At Epco og Gekko så rimer, gør det jo ikke ringere

-
Gad vide, om afgørelsen på voldgiften er medtaget i forudsætningerne.? Nå men vi er jo alle, hver især herrer over, hvor mange aktier vi vil have i selskabet. Kunne være en overvejelse, at skifte lidt ud med Novo - Genmab fylder lidt voldsomt i min portefølje

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind