Genmab — November 2022
-
@Nybruger - der er det så fantastisk, vi har forummet "Aktiesnakken", hvor det er den rigtige gruppe at tale disse emner. Klodserne skal lige puttes i de rigtige kasser.... Og vedrørende snakken om Voldgiftsagen, tror jeg lige, du skal genbesøge substansen i Genmabs sagsanlæg før du udtaler dig så konkret om kursudsving @Stockbull. Respekt for analyser og egne holdninger, men jeg tænker, der gerne må være lidt mere substans bag sådanne udtalelelser, bortset fra din egen disclaimer.
-
@Epko - er umiddelbart enig angående din vurdering af voldgiften. Men jeg ved også, at modparten JnJ er uenig i Winkel' vurdering og derfor opstår der en tvist. Så udfaldet er ikke så åbenlyst, hvis man tager Genmab-brillerne af og benytter et neutralt sæt. Driftstabet er neutralt i denne omgang, men det kan godt koste shareholder value, hvis Jan W. endnu en gang trækker det korte strå.
-
og så bliver det spændende hvordan Winkel vil håndtere fremtiden, når/hvis Genmab selv får en tvist med sine små partnere. Hvis Jan lade juraen tale eller bliver det "respekten" for den lille partners arbejde? Jeg er sådan set ligeglad, hvilken metode der anvendes, blot løsningen er den rigtige og, at jeg som aktionær belønnes. Sådan fungerer mine økonomiske investeringer i praksis.
-
@Legolas23 Min pointe var bare at vi er nogle finder Stockbull's køb/salg interessante, og derfor vil det være ærgerligt hvis han følger din opfordring om at stoppe. Vi er enige om at være uenige - og det er jo helt fair - god weekend

-
@Lego 11.37. Det ikke voldgiften som sådan der banker kursen ned i 2600 i et hug hvis den skulle blive meddelt i idag. Det vil i så fald være en kombination af TA + tabt voldgift. Aktien er allerede overkøbt og derfor vil reaktionen blive mere voldsom i.f.t hvis f.eks aktien var stærkt oversolgt.
-
@nybruger. Du misforstår mig eller også må du læse min pointe igen. Diskussionen er på ingen måde uinteressant eller irrelevant for de rigtige. Min anke er bare, at diskussionen skal placeres i det rigtige forum. Derfor bør snakken placeres i "Aktiesnakken", som er det rigtige forum for den diskussion.
-
@StockBull ...Du skriver TLT hvad er det ?
-
Ved godt den har været nævnt, men har først set artiklen nu på OncLive. https://www.onclive.com/view/fda-grants-priority-review-to-epcoritamab-for-relapsed-refractory-lbcl
-
Godmorgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind