Genmab — November 2022
-
Godmorgen

-
Genmab/Sydbank: Ser moderat positiv reaktion på opjustering
https://www.proinvestor.com/investornyt/900209/genmab-sydbank-ser-moderat-positiv-reaktion-pa-opjustering-gent -
"Genmabs opjustering efter børslukketid onsdag er i høj grad drevet af en styrket dollar, men den tyder også på en underliggende positiv udvikling - herunder ikke mindst en fortsat positiv udvikling i salget Darzalex i oktober.
De nye bud fra selskabet på præstationerne i 2022 vil formentlig føre til hævede estimater fra analytikerkorpset - og formentlig også en moderat positiv kursudvikling fra børsåbningen i København fredag morgen.
Det vurderer senioraktieanalytiker Søren Løntoft Hansen"
-
Læs hele meddelelsen i link 6,54.
-
Nogen må være overraket over de seneste 4,5 md
-
*overrasket
-
Bulder..Vi ser giganternes kamp om at være "mest omsatte aktie" i dag.

-
...
kun 40 kr. fra all time high kursen d. 30/8-21!!
-
Udover Gen's nyheder, så er kursen også hjulpet på vej af usikre tider, hvor medicinalaktier som regel er "sikker havn".
-
super, tak for rettelsen... det kunne jeg ikke lige se på min lille graf på mobilen

-
Nu håber jeg bare at kursen kan holdes bedre over 3k denne gang. Rigtig god dag alle!

-
Dejligt - solgt i dag i 3032, afventer og samler op under 3000 god weekend til alle
-
Med kurs 3000 - Husk at man kan støtte Proinvestor.com via den frivillige ordning med support+. Det er et gratis forum og økonomisk support holder siden kørende sammen med faglige debatter https://www.proinvestor.com/support
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind