Genmab — August 2022
-
Så er den ged vist nok blevet barberet.

-
Enig

-
øøøh - det har jeg vist aldrig sagt. Men jeg har ofte tænkt det om dig kkjoel
-
Aktier/middag: Investorerne samler op - Ambu i top og Novo i bund
https://www.proinvestor.com/investornyt/872660/aktier-middag-investorerne-samler-op-ambu-i-top-og-novo-i-bund -
Hva´ faen`Jørgen Varnæs...er du genopstået. Long time no hear...
-
USA/åbning: Grønt pust efter hårde dage - Tesla og Apple sendes op
https://www.proinvestor.com/investornyt/872804/usa-abning-gront-pust-efter-harde-dage-tesla-og-apple-sendes-op -
Mangler der nogle indlæg Helge? Jeg er forvirret, og kunne bruge lidt vejledning i at læse teksten. Enten fra JV eller fra Helge. Der er højst sandsynligt slettet nogle linier, ellers kommer man let til at tænke som følger. Men måske det er solen, jeg ikke kan klare. håber ikke overvejelserne tages fortrydeligt op, men teksten foranlediger altså blot de tanker.
-
Bliver lidt forvirret her. Er Jørgen Varnæs den samme person som LLI? Eller er der pludselig slettet nogle indlæg. Virker på mig som om JV svarer på LLI’s vegne. Forstår simpelthen ikke dialogen. Hvordan p….. kom JV pludselig ind i billedet. Kan det af- eller bekræftes. Eller også læser jeg tingene helt forkert. Og så må i overordentlig meget undskylde. Det er naturligvis aldeles fair at skifte alias. Det ville være rart hvis Helge kunne forklare for en sinke som mig ?
Eller en joke om en ged? -
Jeg har slettet et enkelt kort indlæg med et personligt rettet negativ bemærkning om JV. Den slags duer bare ikke her.
-
Den slags sletninger kan desværre godt skabe lidt rod i debatflowet.
-
Det med "geden" er udtryk for "nu er sagen afsluttet".
-
God eftermiddag. For at undgå forvirring hos Davin og Solsen, så kan jeg afkræfte, at der ikke er personsammenfald mellem JørgenVarnæs og undertegnet

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind