Genmab — August 2022
-
Og så synes jeg han var lidt fræk, med at vi skal være glade for at Genmab har hjulpet så mange patienter. Javist, det er vi klar over. Vi er også klar over, at Genmab ikke holder sig tilbage når der skal uddeles goder til ansatte, direktion og bestyrelse.
-
Ja det ville efterhånden klæde dem at gå i en retning hvor de begynder at drøfte udbytte på xx procent af overskuddet. Det har de lææææænge plads til lige meget hvor lang en atomvinter
periode vi måtte stå foran. -
Men det sker måske ikke så længe Jan sidder for bordenden?
-
Så må de følge lægens råd. Gå til psykolog og få det bearbejdet og så få kigget fremad

-
Når han nu understreger vigtigheden af at tænke på patienterne (hvilket i sig selv er fair nok), så burde Genmab jo netop udsende en meddelelse, der om ikke andet udtrykte glæde over igen at have været med til at skabe et unikt produkt for "unmet medical need" i stedet for den tavshed, der vel kun kan handle om, at Genmab ikke regner at tjene kassen på den seneste godkendelse.
-
Mandagens aktier: C25 i største fald i to måneder med Bavarian i bund
https://www.proinvestor.com/investornyt/872416/mandagens-aktier-c25-i-storste-fald-i-to-maneder-med-bavarian-i-bund -
Det kostede lige en gåtur på 2 timer
Det var et pisse arrogant svar fra Andrew og ligger jo i forlængelse af hvad præsten prædiker. Direktionen ved, at de er uafhængige af kapitalmarkedet og så pisser de lige os "små" op af ryggen. Mr. Winkel må da have glemt, at toget aldrig var kørt uden risikovillig kapital og nu ser sig ene mand, som fadder til succesen. -
Jeg har i langtid kæmpet med bias omkring Mr. Winkel som CEO gennem en transformation fra small bio til noget medium sized. Tror ikke nødvendigvis lykken er gjort med en bio-mand i førersædet, som fremstår uden den mindste smule aktionær tække. Mon de ansatte ikke også føler sig værdsat med at hjælpe patienterne i stedet for, at blive belønnet med warrants
-
Det afleder helt sikkert et nyt spørgsmål til Q3 omkring shareholder value. God aften til jer alle
-
Nu er det dig @Solsen, der nævner "problem", så jeg må være svar skyldig, da jeg ikke ser noget problem. Det ændrer dog ikke på min kritisk og det historiske afkast, er ingen garanti for, at fremtiden skaber merafkast. De seneste 2 år, er der qua en tabt arbitration formentligt, fjernet mere værdi end der er skabt i Genmab regi. At du ukritisk vil investere blåøjet, er din sag. Jeg er nu altid kritisk, når jeg har pengene oppe af lommerne. Evigt og altid

-
Jeg finder næppe en investering, hvor jeg nogensinde bliver så tilfreds, at jeg ikke kan finde noget kritik for, at forsvare mit afkastkrav og når Andrew på aktionærens vegne vurderer, at værdien for patienterne, er svaret på mit spørgsmål, ja, så er der en konflikt i notesbogen og nogle forventninger, der ikke mødes med ledelsens kommunikation.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind