Genmab — April 2022
-
Som jeg husker de prækliniske data på HexaCD38 så er den overlegen i forhold til CDC mekanismen i forhold til dara. På samme niveau med hensyn til ADCC og ADCP, mens hæmningen af den enzymatiske aktivitet også skulle være bedre for Hexa, hvilket måske skyldes at man rammer en anden epitop end med dara.
-
Større hemning af den enzymatiske aktivitet skulle øge immunforsvarets virke, så samlet set bør vi jo have store forventninger. Det er bare ikke altid at prækliniske data kan overføres til klinikken, så før der er tæsket en del patienter igennem på den ønskede fase II dosis, så er det nok svært at vurdere.
-
Bare jeg vidste det, så havde jeg været rig idag. Men det er nu gået rimeligt godt indtil videre ved bare at holde. Jeg har kun Genmab , og holder. Mener på den lange bane den er meget mere værd, Men det er et sats, som så meget andet her i livet. Lige et spørgsmål hvornår er man rig?
-
Bulder..Novo faldt på konkurrent nyt.
-
-
Lå i plus indtil nyheden kom.
-
Jo...Desuden er markedet så stort, at der vil være plads til begge.
-
Alt andet lige retter kursen sig igen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind