Aktiesnakken — Juli 2024
-
Tak TC. Men vil det så ikke typisk være større beløb? Jeg har slev været med i en handel hvor prisen blev aftalt, og den så blev kørt igennem børsen uden de lige matchede den aktuelle kurs. Men det her med der gentagne gange handles for under 100k og der handles mellem bud/udbud. Det ser for mig mærkeligt ud. Hvis nu det kun skete få gange og til store beløb så kunne det være den model du beskriver og jeg selv har været med til en enkelt gang
-
Indberettede handler kan du foretage, hvis du har handlet en kunde-ordrer på egne bøger enten i form af en strakskurs eller hvis du er Systematic Internaliser (SI) og det kan du gøre på skæve priser ifht. ticksize
-
Bullish du kan vel ikke placere en usynlig ordre mellem det bedste bud og udbud?
-
Det er meget forskelligt med størrelse af handler. Jeg arbejder selv med et handelssystem og banken kan spare mange penge ved at internalisere handlen i modsætning til at sende den på markedet. Særligt med den "lave" kurtage, som de synes de får af kunden
-
Tak TG. Altid en fornøjelse her på PI hvor jeg kan finde svar fra folk der er meget klogere end jeg selv

-
Okay Bullish. Synes det lyder som en bug i systemet hvis man vitterligt ikke kan se det bedste bud/udbud hvor stort det så end må være. Jeg vil ikke lige selv teste det da jeg ikke vil handle +75k til det niveau mellem bud/udbud.
-
Mindes bare ikke jeg har set det før og det sker alligevel en del gange i gubra
-
Aktier middag: Zealand i rekord i afdæmpet men positivt marked https://proinvestor.com/investornyt/1181148/aktier-middag-zealand-i-rekord-i-afdaempet-men-positivt-marked
-
Forventninger til C25 halvårsregnskaber https://proinvestor.com/boards/121235
-
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind