Aktiesnakken — August 2023
-
Tænker nøjagtig det samme Helge….i de 25 år jeg har været med, har det ikke været så brutalt som i år….sindsyg hård afregning ved det mindste hår i suppen p.t

-
Ja, det kan da lige få adrenalinen op at køre - selv hos en gammel mand
og enig, det var meget synkront 
-
Det virker til, at faldet starter i aktien i Kuhne & Nagel, og at det så rammer lidt forsinket i DSV og Mærsk. Det ser meget underligt ud. Det er endnu ikke lykkedes mig at finde en forklaring på det, og der er heller ikke nyt ude fra Kuehne & Nagel, siger senioraktierådgiver Martin Munk fra Jyske Bank til MarketWire.
-
Dagen er jo ung endnu - lad os se 15:30, hvad der sker. Indtil nu ingen katastrofe, blot en lille streg i regnestykket

-
Iøvrigt lidt pudsigt : I det kvarter jeg bor er de også een der er ansat ved DSV, og een der er a
-
ansat ved Kuhne og Nagel

-
Desværre vil de ikke snakke forretning

-
Det er månedsafslutning.
-
Det danske index er sgu som et minefelt i øjeblikket….det eksploderer jo rundt om ørerne på en

-
Ja, det var godt nok lidt skørt idag ….
-
I nyhederne siger de det går FANTASTISK i DK
svært at se på C25, som er droppet 4,5% de sidste 3 mndr
Og hvis Novo blev pillet ud af index, var det vist rigtig skidt. -
Det var jo lige idag, at C25 fik tynd mave, @Aps invest. Lidt havregryn i weekenden, så får vi sikkert et flot C25 framandag.

-
Ja, toiletpapir og Imodium er vist nødvendigt lige nu….C25 er det vilde vesten p.t og ikke for sarte nerver 
-
Enig - det er lige før det er Norske tilstande. Oslo er ikke for sarte maver

-
Men……. det er, alle besværlighederne taget in mente, beklageligt, at der er en række skribenter, der ikke formår, at opretholde en ordentlig tone.
-
Det var vist en lang sætning - undskyld

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind