Aktiesnakken — Marts 2023
-
Så der er ikke noget officielt om at Eliot Investment Managment er storaktionær i GN
? -
-
Nej EliotS
-
Først på ugen meddelte Bank of America, at banken nu sad på over 5 pct. af aktierne, men gennem en indirekte aktiepost.
Ifølge Insidebusiness var det i virkeligheden Elliot, der står bag. Da rygterne begyndte at svirre om den virkelige ejer af aktieposten, valgte aktivistinvestoren torsdag at reducere sin ejerandel til under 5 pct. for derved ikke at fremgå som storinvestor.
-
men det kan de vel gøre på et senere tidspunkt i dag. Med den ekspertice de råder over, kan de nok lugte en potentiel god forretning. Jeg tror ikke de "høje herrer" i GN bryder sig om den situation, så mon ikke det kaster dem i armene på Demant? Jeg vil ikke blive overrasket.
-
Hvis de har haft realt ejerskab af 5 % så SKAL de flage. Jeg håber Finanstilsynet der på dette omgående.
-
ikke "der" men "ser"
-
-
Det norske oliefond har (per 1/1-23) 4,96% af aktierne i GN Store Nord. Mon ikke de også har en mening når det kommer dertil.
-
Oliefondet blander sig ikke så tit men de er blevet mere aktive i de senere år.
-
-
GN Store Nord A/S hereby announces that on March 16, 2023, pursuant to Section 38(1) and Section 39(1) of the Danish Capital Markets Act, it received a notification from Bank of America Corporation stating that on March 14, 2023, Bank of America Corporation decreased its aggregate direct and indirect holding of shares to below 5% of the share capital and voting rights in GN Store Nord A/S.
-
Medie: Aktivistfond køber op i GN Store Nord – aktien stiger stort. https://watchmedier.dk/nyheder/strategi/article15362624.ece
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind