Aktiesnakken — Maj 2021
-
my man! -
og profitabel fredag!
-
God formiddag
En masse vin er kommet hjem fra Spanien, og porteføljen er i ATH. Det bliver ok at gå til weekend på, når dagens læsning er klaret. Håber at i har det lige så fint. -
@Medicinstudendende :Hvad drikker du ?
-
Barbaresco er nok favoritten, men det er i diverse vine fra Rioja og Ribera del Duero der skal testes igennem i den her omgang. Et par af dem skal ligge og samle støv til jeg er grå.
-
Lyder som en helt godt plan @Medicinstuderende. Også blandt mine yndlingsvine - særligt RbD.
-
heijopa, ja sidder lidt med samme fornemmelse. Jeg mener at kunne huske, at Nordea har gjort opmærksom på, at når lock-up perioderne i de små nye FN-selskaber udløber, kunne man forvente noget gevinsthjemtagning. Måske er det det vi ser? Firmaet og dets produkter fejler ikke noget og i Michael Stadi har de en meget dygtig kommunikator a la JvW i Genmab.
-
God morgen.

-
God morgen.

-
Asien: Sivende kurser grundet tilbageholdende investorer - NYhttps://www.proinvestor.com/investornyt/675524/asien-sivende-kurser-grundet-tilbageholdende-investorer-ny
-
DNB Markets @DNBMarkets
God morgen fra Norge
; Siden stengetid i Oslo fredag er S&P Fut 0%, Brent -0.1%, EQNR i USA +0.7%, FRO +0.9%, GOGL +1.3%, Nikkei i dag -1.1%, Hang Seng -0.5%. Fokus i dag BORR, BSP, CSAM, ENVIP, MPCES, NAS, NKR, YAR, sjømatsektor, US & UK stengt, nøkkeltall Kina & Japan -
Finwire News @Finwire
God morgon ifrån Sverige
! Helgstängt på börserna i London och New York på måndagen. Sista rapportdagen på kvartalet, Hemnet rapporterar kl 08.00. Ahlstrom-Munksjö har sista handelsdag före avnotering. Volati handals exklusive rätt till aktier i Bokusgruppen. -
Update på Hans-Henrik Nielsen automatiske algo-portefølje
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind