Aktiesnakken — Maj 2021
-
Darvin: Afdragsfrihed til dem der har en vis buffer og så selvfølgelig skat på fortjenester enig. Fortjenesterne er pt blot en selvkørende spiral som vil ende galt. De unge og knap så polstrede vil igen stå med gæld som efter finanskrisen. Mange er ikke kommet sig endnu.
-
God morgen.

-
Asien: Stigninger på baggrund af optimisme og teknisk omlægning https://www.proinvestor.com/investornyt/675481/asien-stigninger-pa-baggrund-af-optimisme-og-teknisk-omlaegning-ny
-
Fredagens aviser med SAS, Matas og Novo Nordiskhttps://www.proinvestor.com/investornyt/675476/fredagens-aviser-med-sas-matas-og-novo-nordisk
-
Og god morgen fra et solfyldt Odense N

-
Et par gode opjusteringer i Matas efter regnskabet i går. SEB - som efter min mening er bedst i den - nu 150(125) Og DDB 132(110) Buy. Jeg holder mine 20 tønder land:)
-
Enig @svingtraderen ! Sjældent jeg opfordrer hustruen til at bruge penge, men kan jeg få nogen retur via Matas, så går det

-
Når fruen og teens kommer retur fra Matas siger jeg "tak" og trykker hånd - de synes jeg er vanvittig:)
-
Hæhæ...mine teens er så småt ved at fange, at det gavner deres depoter, når de handler i Matas. Fantastisk

-
God gulerød og win/win for dig!
-
Jæbz ! De er så småt ved at lære det lidt. De fik et opkøbstilbud og takkede nej. Men storaktionær havde majoriteten, hvorefter de svarede "vi tror der er et stort potentiale - vi sælger ikke" ==> stolt investor-far

-
my man! -
og profitabel fredag!
-
God formiddag
En masse vin er kommet hjem fra Spanien, og porteføljen er i ATH. Det bliver ok at gå til weekend på, når dagens læsning er klaret. Håber at i har det lige så fint. -
@Medicinstudendende :Hvad drikker du ?
-
Barbaresco er nok favoritten, men det er i diverse vine fra Rioja og Ribera del Duero der skal testes igennem i den her omgang. Et par af dem skal ligge og samle støv til jeg er grå.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind