Aktiesnakken — Maj 2021
-
et par kursændninger der kan påvirke i dag: Pandora, hvor Carnegie har haft den gule førertrøje længe, opjusterer de til 1100(925) Buy. Matas, som kommer med regnskab i morgen til 115(95) Buy
-
God morgen derude

-
Fede nyheder @svingtraderen. Tungt lastet i begge aktier, så dit post nydes i fulde drag

-
Godmorgen. Jeg har ikke Pandora, men er ligeledes lastet betydeligt i Matas. Fornuftig opjustering

-
Tak begge 2 - ja har begge aktier, selvom jeg hverken går med smykker eller køber hud produkter.
Dejligt! -
Markedet virker forventningsfuldt til i morgen mht. Matas, og ellers er der bare nogle som ved noget vi ikke ved endnu

-
Ja mht Matas -op 4% i dag og 28% i år, noget at leve op til i morgen. Jeg er confident....:)
-
kom ind Odense:)
-
DATAPROCES GROUP A/S: NY KONTRAKT PÅ MARS MED STØRRE KOMMUNE
15:42
26.5.2021 15:41:50 CEST | Dataproces Group A/S | SelskabsmeddelelseSelskabsmeddelelse nr. 24: Dataproces har pr. den 26. maj indgået kontrakt med en større dansk kommune på vores SaaS-løsning MARS.
Kontrakten på MARS er indgået med en større sjællandsk kommune. Det er nu den 10. kommune, der er kommet på vores MARS platform.
-
God morgen.

-
Torsdagens aviser med SAS, KBHL og ECBhttps://www.proinvestor.com/investornyt/675429/torsdagens-aviser-med-sas-kbhl-og-ecb
-
Helt enig JKY_VH - det er problemet med Børsen, de vælger 99% altid en negativ vinkel OG er ofte fyldt med fejl. Har haft fat i dem flere gange - useriøst
-
og ikke møj mht Trifork men viser da god interesse
-
ihh forkert chat
-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind