Aktiesnakken — Maj 2021
-
God morgen fra et regnfuldt Odense

-
Husk at se, like og subsribe vort nye tiltag: "Early stage. Jeg har oprettet en Proinvestor Youtube kanal. Her vil der bla. være interviews og præsentationer med pharma- og biotekfirmaer fra hele Skandinavien. Til produktionen har jeg hyret et stærkt team af journalister som tidligere har arbejdet i bla. DR og TV2 som nyhed- studievært, videoproduktion og redigering". https://www.youtube.com/watch?v=teTBHPJusm0
-
Abonnerer på kanalen. Godt arbejde, @Helge !
-
Servicemeddelelse. Jeg har i dag overtaget 21 aktionær-aktiegrupper på Facebook. Forude forestår et større arbejde med implementeringen i Proinvestors univers . Det glæder jeg mig til at starte på sammen med et team af unge studerende på CBS og Syddansk Universitet
-
Startups, der har fået nej fra professionelle, som derefter præsentere sig som vækst selskaber og ikke som de startups de er, og hiver penge hjem fra private som sikkert ikke har (kunnet forstå) forstået prospekt, der mangler en objektiv vurdering af, inden det sendes ud.
-
God morgen.

-
Onsdagens aviser med Danske Bank, Novo Nordisk og Nordea
-
et par kursændninger der kan påvirke i dag: Pandora, hvor Carnegie har haft den gule førertrøje længe, opjusterer de til 1100(925) Buy. Matas, som kommer med regnskab i morgen til 115(95) Buy
-
God morgen derude

-
Fede nyheder @svingtraderen. Tungt lastet i begge aktier, så dit post nydes i fulde drag

-
Godmorgen. Jeg har ikke Pandora, men er ligeledes lastet betydeligt i Matas. Fornuftig opjustering

-
Tak begge 2 - ja har begge aktier, selvom jeg hverken går med smykker eller køber hud produkter.
Dejligt! -
Markedet virker forventningsfuldt til i morgen mht. Matas, og ellers er der bare nogle som ved noget vi ikke ved endnu

-
Ja mht Matas -op 4% i dag og 28% i år, noget at leve op til i morgen. Jeg er confident....:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind