Aktiesnakken — April 2021
-
God morgen.

-
Asien: Blandede markeder efter Wall Street opgav rekord-stime https://www.proinvestor.com/investornyt/673779/asien-blandede-markeder-efter-wall-street-opgav-rekord-stime
-
Finwire News @Finwire
God morgon irån Sverige
! I onsdagens kalender syns Federal Reserves protokoll från det senaste penningpolitiska mötet, kl 20.00. Cloetta handlas exklusive utdelning på 75 öre. Två nya bolag börjar handlas idag, Nowonomics på Nordic SME och Polymer Factory på Spotlight -
Onsdagens aviser med FLSmidth, Danske Bank og Coloplast
https://www.proinvestor.com/investornyt/673778/onsdagens-aviser-med-flsmidth-danske-bank-og-coloplast -
Danmark/Danske: Vi står på nippet til et kraftigt opsving
-
God morgen fra Odense

-
@Bullish: Jeg har danske+norske+svenske aktier. Der handles i løbet af året. Porteføljen er ej fordelt ligelig på penge eller tid på det enkelte marked. Så det kan blive lidt tricky
-
TeamGarlic, det er jo det! Min er osse et globalt mix, og med både Novo og svensk biotech, og lidt investeringsforeninger, så hvad er benchmark? Når jeg spørger, så er det jo nok fordi jeg synes at 11,4% p.t. er ganske hæderligt. Og der er min målestok jo blot tidligere års afkast. Min pensionskasse har +0,6% ved udgangen af februar, C25 er vel rundt 0'et, DAX er oppe med 15% osv.
-
Goldman Sachs har forøget med ca. 55 %, mens Blackrock har reduceret uvæsentlige 0,2 %.
-
Genmab A/S ADS (GMAB) Institutional Holdings | Nasdaq
Find the latest institutional holdings data for Genmab A/S ADS (GMAB) including shareholders, ownership summaries, and holding activities at Nasdaq.com.
(www.nasdaq.com)
-
Skulle have været under Genmab
-
@pensionisten - tak for opklaring - jeg var bare lidt
overrasket over en af mine yndlinge
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind