Aktiesnakken — Marts 2021
-
@Medicinstuderende: Overvejer at udnytte mit tilbud fra Tryg, jeg syntes det ligner et godt tilbud - hvad syntes du selv?
-
Jeg er ikke selv inde, og har jo så ikke fået tilbudet. Mine tanker går på at købe mig ind her efter emissionen. Min portefølje er ved at gennem lidt et skift med lidt mere defensive sager, og Tryg ligner en ok kandidat
-
Alternativt kan man vel se hvad tegningsretterne handler til? Hvis prisen trykkes i bund kan det vel egentlig udgøre en smule bedre handel?
-
Link vedr. Emissionen i Tryg til de nysgerrige.
-
Hvis jeg har forstået teksten ret, så har du mulighed for at få TR endnu: "Udbuddet gennemføres i forholdet 7:6, hvilket betyder, at hver Eksisterende Aktionær tildeles 7 Tegningsretter pr. Eksisterende Aktie, som vedkommende ejer den 5. marts 2021 kl. 17.59 dansk tid." -
-
Der udbydes ikke tegningsretter efter d. 03/03 mener jeg der står i teksten, så det er uden nu
-
"Eksisterende Aktier, der handles efter den 3. marts 2021, vil blive handlet eksklusive Tegningsretter, forudsat at de Eksisterende Aktier handles med sædvanlig valør på to dag"
-
Fra vort debatfeed
"Et rebound ser ud til at være på vej. Dermed ikke sagt vi ikke lige kan få et skvulp mere. Nogle aktier lidt mere end andre hvor de lange kurver er mere dominerende".
-
God morgen.

-
Asien: Renteuro og skuffende kinesiske vækstmål trækker ned https://www.proinvestor.com/investornyt/672796/asien-renteuro-og-skuffende-kinesiske-vaekstmal-traekker-ned
-
Fredagens aviser med Unibrew, Norden og Ørsted https://www.proinvestor.com/investornyt/672795/fredagens-aviser-med-unibrew-norden-og-orsted
-
DNB Markets @DNBMarkets
God morgen fra NORGE
; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures -1.1%, Brent +2.4%, Equinor i USA +0.3%, Frontline -0.7%, Golden Ocean +0.2%, Nikkei i dag -1%, Hang Seng i dag -0.7%. Fokus i dag på NOFI, NUMND, RECSI, SAS, SUBC, oljepris, renter, US sysselsettingsveks -
Finwire News @Finwire
God morgon ifrån SVERIGE
! Klockan är 06.02 och dags att stämpla in för veckans sista arbetsdag. Dagens höjdpunkt är den amerikanska jobbstatistiken för februari, klassiska Non-Farm Payrolls, kl 14.30. Recipharm har i dag sista handelsdag före avnotering och lämnar oss efter sju år på börsen. -
Aktier/tendens: Stigende renter truer med at sende aktierne ned https://www.proinvestor.com/investornyt/672806/aktier-tendens-stigende-renter-truer-med-at-sende-aktierne-ned
-
FOM +10% pt. "University of Toledo in Ohio has been awarded grants from the U.S. Air Force to develop photovoltaic energy sheets that would live in space and harvest solar energy to transmit power wirelessly to Earth-based receivers. University of Toledo has decided to purchased Slot Die coating equipment from FOM Technologies to develop the solution."
-
Pandora/Carnegie: Køb inden handelsopdatering for februar
Man skal købe aktier i smykkeproducenten Pandora, inden selskabet leverer handelsopdatering i februar.
Der skriver finanshuset Carnegie ifølge PLX.AI.
Hvis udviklingen fra januar er fortsat ind i februar, vil det give opjusteringer af konsensus.
Pandoras salg i årets fem første uger frem til den 8. februar faldt med 3 pct. organisk i januar. Sell-out faldt med 8 pct.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind