Aktiesnakken — Februar 2021
-
Jeg har live kurser i Nordea investor, så det er mest analyser, nøgletal, nyheder og pre-market jeg kikker efter. Men jeg mangler livekurser på DAX. De er der da vist på marketscreener.com!
-
velbekomme - ja - udfra mine vurderinger (Det er jo ikke eksakt videnskab)
-
-
Velbekomme
-
Bactiquant lukker første on-line ordre til stor dansk vandforsyning
12.2.2021 13:24:59 CET | BactiQuant A/S | Selskabsmeddelelse
Bactiquant lukker sin første on-line ordre til det danske forsyningsselskab Trefor som skal anvende teknologien til at øge drikkevandssikkerheden i forsyningens ledningsnet.Forventeligt men også glædeligt har Bactiquant modtaget en endelig ordrebekræftelse på levering af 8 on-line systemer til overvågning af bakterieindholdet i Trefors drikkevandsproduktion
-
Lige over
-
https://shipandbunker.com/news/features/risk-management/225025-weekly-vessel-scrapping-report-2021-week-6
Weekly scrapping report Week 6 -
Hørte noget støj i bagrunden, vist nok fra TV 2 nyhederne, at der var kommet mange nye unge ind på aktiemarkedet, indslaget gik vist ud på at de blev ufokuseret og hele tiden skulle tjekke aktiekurser, fik dog ikke det hele med, da jeg havde travlt med at følge US-markedet (-:
-
God morgen.

-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind