Aktiesnakken — Februar 2021
-
Andre hvor Yahoo ikke virker?
-
Fedt billede, @nohope !
-
@AJE. Jeg foreslår at se interviewet fra Ophelia Invest med North Media https://www.youtube.com/watch?v=K5cJ4dCE_T4
-
Hvis du henviser til alle "benene" i North Media, er jeg til fulde klar over dette. Jeg har ikke skrevet min mening om hvorvidt North Media er for dyr eller ej. Jeg svarede blot på min opfattelse af hvilken retning papir reklamer tager, som svar på nohope's kommentar.
-
@AJE: enig - jeg kan også synes, at papirreklamer er svineri. Men for mange butikker er det den mest effektive kanal i forhold til kunder. Jeg hader selv reklamer i browsere og går langt for at fjerne dem
-
Jeg respekterer papirreklamer, da jeg ønsker at handle lokalt med mennesker jeg kan møde på gaden. Det kan jeg ikke med Amazon etc.
-
ATP køber massivt op i Matas: “Når vi går ind i de her mindre selskaber, er det med henblik på at få en vis ejerandel”
Salget hos materialistkæden Matas er tordnet i vejret under coronakrisen. Danskernes lyst til håndkøbsmedicin og helsekost er eksploderet i 2020, og den sprudlende forretning har fået pensionskæmpen A
borsen.dk (borsen.dk)
-
borsen.dk: ATP køber massivt op i Matas: “Når vi går ind i de her mindre selskaber, er det med henblik på at få en vis ejerandel”: https://borsen.dk/nyheder/finans/atp-kober-massivt-op-i-matas-naar-vi-gaar-ind-i-de-her-mindre-selskaber-er-det-med-henblik-paa-at-faa-en-vis-ejerandel
-
Min egen grund dertil er: De har (out)performet i deres regnskaber og vækster ret meget online + investerer i butikker. Folk kan hente varer køber online i Matas butikker hvilket er lidt en MOAT i forhold til andre online butikker. I tillæg de lave mersalg. Deres online portfolio af forskellige webshop
s/brands kan ramme forskellige priser/fragt/tilbud kombinationer så de ofte er billigst - sidstnævnte min personlige erfaring efter jeg blev opmærksom på de forskellige sider de ejer. -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind