Aktiesnakken — Februar 2021
-
-
Morsomt at den er opkaldt efter deres gamle raket - Sputnik
-
@Pensionisten: Tak, vil bruge lidt tid på "hvad ER debatten"!
-
Helge svare 13:17: Tæller 13 tak's (tråde) relateret til finger? Det er ikke nemt at navigere i! For mig er det ikke nemt! Hvad har jeg misset, hvis andre kan? Jeg ER klar over du IKKE kan rette i programmet - når nu Pensionisten ligefrem roser mig for at skrive i debatten, er det så OK med jeg lægger henvisning her! Når skriver der? Så vil jeg holde mig til et tag (...ST)?
-
det gode ved debattråde er man får en notifikation når der sker noget i tråden. Ergo misser man netop ikke noget.....
-
Jeg fik en lige som jeg skrev. Dertil er der et rødt "nyt" "tag" ud for de nye indlæg. Så det er super nemt hurtigt at spotte i en tråd hvad der er nyt og hvad man har set
-
chat er til hurtig forbigående kommentar. Vil man gerne hae dybere og mere vedvarende dialog så er debatten bedst. Hvis du spørger mig.
-
Chatten bruges også meet (inkl af jeg selv) til en masse fis og ballade. altså lidt pauseklov/fyld.
-
Aje...Kommentarerne i chatten forsvinder aldrig. Du skal blot trykke på historik oppe i højre hjørne på chatvinduet.

-
Troldmanden..Chats bruges absolut ikke mest til "en masse fis og ballade. altså lidt pauseklov/fyld". Har du været i Genmab, biotek, Grønne Aktier, Shipping og de andre for nyligt?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind