Aktiesnakken — Januar 2021
-
@Nohope: Måske ikke en helt dårlig løsning! Ville jeg mene, måske også mulig? Men ville det hjælpe? Jeg ved jo godt jeg skal se på ruden (den der lille smalle oppe øverst?) Så hvis fylder hele chatten? Kunne så "bare" være små nuance forskelle måske! Tak Nohope for at bakke mig op om dette (for mig) "dumme" problem!
-
Tror dog slet ikke Helge har adgang til koden overhovedet - normalt går koden ned sammen med serveren, hvor backup'en ligger, når kælderen oversvømmes (et eksempel)! Al ISS's forskning gik næsten tabt ved kældervand for få år siden, som jeg husker det! Så INGEN er herrer over hvad som sker i nuet!
-
-
Her var oprindeligt 2 servere: een i kælder til backup! Og een i kontrolrummet til eksekveringen, hvor alle kopier normalt også ligger, men lige koden den er specielt gemt! Så ja den ligger i serveren, der står i kælderen - det er så lige kloak vandet det huserer med 10-100 års mellemrum! Og det er øv!
-
Oge..Fingerprint Cards har for øjeblikket ingen større interesse blandt privatinvestorerne. Der er så meget andet at vælge i mellem. Skriv bare om shortning i her i aktiesnakken. Her kan drøftes mange forskellige generelle emner.
-
Tak for dine indspark hvor de nu end havner. Jeg nyder dem.

-
Ole S Hansen
@Ole_S_Hansen
·
4 t
Hedge funds net longs in #gold (+10% to 116k lots) and #silver (+7% to 44k) both increased ahead of the rWallStreetBets call for a (non-existent) short-squeeze in silver. #Copper was unchanged after both long and short positions were reduced. -
Tak Helge, det vil jeg så fortsætte med. jeg har andre aktie interesser end finger! Men finger er den jeg ser mest potenciale i på alle områder, og for mig den mest nemme at gennemskue, derfor er jeg så forgabet i finger! Ser kun en pludselig opblomstring, med disse biometriske kort som kommer? Men hvornår?
-
Fantastisk Landin og co.

-
Jeg kneb en tåre. Det må være alderen - eller min fortid som håndboldmålmand. Landin var suveræn i dag.

-
https://www.youtube.com/watch?v=S0HvhZIyfag Tucker Fox om WSB
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind