Aktiesnakken — Januar 2021
-
Enig LLI, men andre banker blev reddet af FED undtagen Lehman og konspirationen går på at de shortede den og fik en meget billig butik. Fed er jo ejet af Warburg, Rothschild, Morgan Stanley og et par stykker andre, det er en velbevaret offentlig hemmelighed
-
Ja @Mcjean - gribbene stop klar og skulle selvfølgelig score kassen på, at regeringen ville redde alle med undtagelse af Lehman og den info var kun for de få....
-
Den korte version, markedet er rigged og der udspiller sig en kamp mellem Wall Street og the little guy eller the street guy, som er parat til at miste alle sine penge på at knække mafiaen på Wall Street. Det er dumt at trade i denne aktie da du nemt kan miste alt, men jeg tror de fleste der køber alligevel gør det fordi de gerne ser mafiaen ad helvede til, derfor købte jeg 2 stk.:-) jeg kalder det en billet som jeg kan smide i skraldespanden når forestillingen er ovre.
-
Wall Street drengene aner ikke hvor mange fjender de har, de undervurderer "masserne" tror jeg. men nu får vi se hvordan shorten bliver lukket. Måske de bare venter med at indløse dem selvom det er ulovligt, de ville nok være billigere at byde ind og købe hele virksomheden, den er snart inde i Forbes top 500, hvis den ikke allerede er det, det er sindssygt!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind