Aktiesnakken — Januar 2021
-
God morgen.

-
Fredagens danske avisuddrag med Danske Bank, Bitcoin og Mærsk
https://www.proinvestor.com/investornyt/670927/fredagens-danske-avisuddrag-med-danske-bank-bitcoin-og-maersk -
God morgen fra Odense N uden sne

-
Matas opjusterer - Omsætnings vækst 10% i 2021 mod 8%
-
Tjæk.Var nok forventet efter de seneste dags stigninger. Lækkert.
-
Ja - spændende om de bullish analytikere hos fx Ens
kilda går højere end nuværende targets 100-110 -
Det var da en rimelig ekstrem vækst i Like for like vækst, for så etableret et firma? 12,8% fra 4,7%
-
Enig men som jeg læser det er det drevet af Corona situationen
-
Ole S Hansen
@Ole_S_Hansen
·
1 t
#Gold is having a Catch 22 moment as it falls below $1900/oz on continued $USD strength driven by rising #yields in part driven by rising inflation expectations. Rampant speculation in stocks also reducing demand at this stage. -
hvad tænker folk om Windowmaster
-
oliver, omkring Windowmaster har jeg endnu ikke forstået, hvorfor den kun skal have en markedsværdi på 140 mio. kr., når de har en omsætning på 200 mio. kr. Hvorimod f.eks. Penneo har en markedsværdi på 2,3 mia. kr. med en omsætning på 60 mio
-
Placera 12.52
SEB - købsanbefaling -
hov, forkert chat
-
Jeg har TUI aktier og kan se der nu er lavet en aktie emission og har derfor i Saxi Trader fået nogle TUI AG Rights. Men hvordan skal man forstå dette. Kan se der står jeg har 35 stk og at den har fået en hvis værdi. Derunder har jeg så mine "gamle" 35 stk. Men hvad præcis betyder dette. Ved i om man som alm. bruger med konto hos Saxo kan ringe til dem og få hjælpe til at forstå dette?
-
CMRX køber Oncoceutics og CMRX er startet dagen oppe med ca. 40%
https://finance.yahoo.com/news/chimerix-acquires-oncoceutics-expand-pipeline-110000574.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind