Aktiesnakken — December 2020
-
@Medicinstuderende jeg tænkte bare om de er så markedsdominerende, at vækst er udelukket - men der omsættes jo en del pleje&kosmetik
i supermarkeder osv. også, så det er nok svært at få en præcis opgørelse.. -
de stribede er da OB?:)
-

-
hvis opjusterer primo jan som jeg tror - kurs 90-110
-
@Bullish Ja, jeg vil jo mene at se stor en kundeklub netop er markedsdominans! Vindere har dog før vist sig at de kan vækste, og der har da også været vækst at finde i Matas' sidste regnskaber. Dog må der vel netop være en grænse på et tidspunkt, med mindre de begynder at blive kreative med, hvordan (og hvilke?) markeder de vil angribe.
-
Det er rart ikke at være den eneste, der står tilbage med følelsen af at Matas er en fin aktie, trods en smule defensiv måske. Tak for god debat

-
li
ge over - gode punkter -
ja
-
En af de sektorer der stiger meget i US for tiden er selskaber der leverer netværks TV. Konkurrenterne er kabel-tv, som stadig er mega store, så der er plads til at vokse for udbyderne af netværks TV. Jeg følger 3 udbydere af netværks TV: ROKU, MGNI og FUBO. MGNI har allieret sig med DIS, FUBO satser på at tilbyde alle former for sport og ROKU tilbyder lange forskellige kanaler, men hvor kunderne selv vælger kanaler.
-
Go morgen.

-
FactSet @FactSet
All 11 $SPX sectors are projected to report Y/Y growth in earnings in 2021, led by the Energy (N/A due to loss in 2020), Industrials (78%), and Consumer Discretionary (59%) sectors. https://bit.ly/3p85XuW -
zerohedge @zerohedge
"Insane" S&P Rebalance Ends With Tesla Smashing All-Time Volume Record https://www.zerohedge.com/markets/insane-sp-rebalance-ends-tesla-smashing-all-time-volume-record …
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind