Aktiesnakken — November 2020
-
Og de depoter kan DN ikke komme til at kigge i, da ejeren ikke fremgår direkte af depotet, men af din brokers registreringer (som jeg har forstået det).
-
-
Nogen, der har kigget på Nordnet IPO?
-
Holger Zschaepitz
@Schuldensuehner
·
45 min
#Bitcoin
has decoupled from Gold. While the yellow metal has dropped after Moderna vaccine news, digital Gold (Bitcoin) continues to move higher. -
Holger Zschaepitz
@Schuldensuehner
·
3 t
Another week, another ATH. Global stocks now worth >$95tn, highest value in history. -
Men igen @Bullish - udlandet kan jo også eje danske aktier - de ligger måske i VP, men det er ikke givet. De kan ligge hos EuroClear. Jeg er bange for, at statistikken lider under mangel på informationer fra udenlandske depoter
-
Tandfeen, overvejer selv hvorvidt det er en god ide eller ej at tegne i Nordnet IPO. De har uden tvivl haft en rigtig flot vækst i tilgang af nye kunder i år, men fortsætter dette...? Men set ud fra deres første 3 kvartaler i 2020, er det ret åbenlyst, hvorfor de har valgt netop nu, til at sælge ca. 38% af aktierne.
-
God morgen.

-
God morgen derude

-
Korrekt @rex
pacis -
@TeamGarlic det har du ret i, men du kan jo se andre steder, hvor mange aktier, der er i selskabet, og du kan se, hvor mange der er registreret i VP. Men egentlig underligt, at Nationalbanken ikke har samme informationer som SKAT - de ved jo godt, at jeg har Apple-aktier.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind