Aktiesnakken — August 2020
-
God morgen.

-
God ide´ Darvin. Jeg ændrer "Sol- og vindchatten" til grønne aktier.
-
Det bliver nok før i nat Ralph og jeg får tid til det.
-
Holger Zschaepitz
@Schuldensuehner
·
12 min
Mind the gap! The prices of 100y bonds are reminiscent of those of dot-com securities. Can sharply RISE like #Austria's 100y or sharply FALL like #Argentina's 100y.https://twitter.com/Schuldensuehner/status/1299999801740754944 -
@TheEconomist
“Greed, for lack of a better word, is good”, said pinstriped anti-hero Gordon Gekko in the 1987 film “Wall Street”. But on “Money Talks”, Paul Collier, a leading economist, argues that lust for individual gain is holding society back https://econ.trib.al/PeG48H0
·
-
Refresh Kode.
-
Det var så lidt.
-
Hej @Helge. Jeg skal ikke blande mig i dine dispositioner. Men kan du og @Ralph så ikke samtidig ændre det, sådan at jeg ikke længere står anført som redaktør for gruppen. (Det er jo egentlig bare, fordi jeg i sin tid oprettede sol-og-vind-gruppen, at jeg står anført som redaktør.)
-
@doodha (i går 16:31) Det er vel helt naturligt at nationers politiske udvikling diskuteres i aktiesnakken. Det er jo af allerhøjeste relevans, hvordan den makropolitisike udvikling forløber, da den jo har potentialet til at smadre aktiemarkedet ligesom hele samfundet. Det er bestemt ikke givet at fremtiden bare er lys. Så klart man vil duskutere udviklingen i Sverige og andre steder. Kom hellere med i dialogen, end beklag den er her!
-
Hej Doodha..Det prøver jeg at se om det muligt.

-
God morgen.

-
Asien: Tokyo-børsen op 1,79 procent
Hang Seng i Hongkong op 1,24 procent
Kospi i Seoul ned 0,09 procent
Shanghai Composite op 0,8 procent
FTSE Straits Times i Singapore op 0,36 procent
ASX 200 i Sydney op 0,06 procent
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind