Aktiesnakken — August 2020
-
« In August, key suppliers have arrived in Denmark, and we are now preparing to start commercial production with a key focus on safety. All systems, all critical parts of the production process and all safety measures have been tested repeatedly, at production temperature and with gas, and we are now looking forward to introducing plastic and starting production. »
-
De har engageret sig med Rambøll til at designe: "a new modular design that will become the standard for a new large scale plant in Denmark and other key locations across Europe" og QFUEL : "is committed to becoming a
Quantafuel Second Quarter 2020
leading player by creating a modular process design that can be rolled out in scale at multiple locations at the same time"
. -
First mover........paradigmeskift, fra "hobby afbrænding" til en decideret industri to fine begreber der dækker helheden. De talte om i Pareto interview'et at de i bl.a. Holland pønsede på at rulle maskineriet ud og bygge 7 fabrikker ved siden af hinanden da det ville blive væsentligt billigere............det vi skal vende os til er at se disse anlæg i mange mange byer fremover, altså det jeg vil kalde "de nye vindmøller".
-
Yep:-) Og senere hen når værkerne står der og producerer så vil debatten gå livligt om det nu er c02 venligt etc. der vil komme masser af debat hvor alle skal kloge sig, men de grønne klaphatte er bedre til at "messe" og understøttes af de ræverøde medier så det er ren win win hvis maskineriet altså virker.
-
De to grupper ved du i det mindste hvor du har dem. De lyseblå lurendrejere, kan du til gengæld aldrig stole på. De tænker ikke længere end til egen baglomme.
-
Nogen der kender til et værktøj som kan samle selskabsspecifikke nyheder og datoer, for en defineret liste af aktier? Jeg har depot på både nordnet og saxobank, og har efterhånden en del firmaer at holde øje med. På nordnet mangler jeg dog kalender/"Corporate actions" for en del mindre aktier, og på saxobank synes jeg ikke der er en kalenderoversigt. Hvad bruger i til at holde styr på datoer og nyhedsstrøm?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind