Aktiesnakken — August 2020
-
Reuters Business
@ReutersBiz
·
16 min
Asian shares struggle as Chinese data misses forecasts https://reut.rs/2DWtQTL -
God morgen til en varm fredag

-
Så bliver der igen læsset aktier ud i finger? Gad vide om der er nok aktier til rådighed, jeg kunne havde mine tvivl - først nu efter ~1,3 mill aktier er kursen "sligtlig" under 13 (-0,3) koster så lige (igen) 3 mill. for at nå een skr? De må fandm. være desperate de der shorthandlere!
-
@Relax : det vil jeg, jeg har fulgt den siden den kostede 19 SKR (før split) og på godt og ondt hele vejen op til ~ 550 SKR og retur til ~10 SKR (dog efter split)? Jeg er tæt på at shorthandlere løber tør! Finger er en let gennemskuelig aktie (desværre), det giver at der kan spekuleres i den. og når er eneste der har patenterne til fingermodul aftastning er potensialet uendeligt når biometriske kort kommer! Ja, ja det er lige nu kom fugle på taget, meeeen kortene kommer og først der
-
Det får Mr. Trump så nok stoppet. Men det kostede hele fingers omsætning der efter 2016 og 17. Patenterne har de stadig, men hvad med kopierne, fra dengang? Finger er/var simpelthen ikke dengang med nok pondus til at kunne gøre noget! Nærmeste hurtige gevinst ville være hvis de blev købt op!
-
@Relax: Efter CEO i finger Christian Fredrikson kom har der været rene linjer såvidt jeg kan bedømme - er vel den bedste anbefaling en kan få; Omkring ledelsen sidder hovedaktionæren Johan Carlström, og han har IKKE til sinds at lade sit firma opkøbe - også selv om der flere gange har været bud? Sidst: https://itwatch.dk/ITNyt/Brancher/branchesoftware/article9954780.ece
-
@Pensionisten: For nogle måneder siden efterlyste jeg en udlæggelse af ~3 mill. aktier i "grams" for forventet fald af kurs - men overraskende for en stigning! Først i dag ser det ud til at være tilfældet og i finger, selvfølgelig! Husk "short" som korte handler? Måske 1-2 timer max 2 dage! Her til morgen sker det så for finger, kunne du kommentere direkte på den bevægelse, og ja jeg har et stille ønske om at shorthandlerne brækker halsen her i finger!
-
@Darvin det har styrket DTUs økonomiske position at de havde den mulighed. Men du har ret i at de fleste chefer rundt omkring på skoler og lignende, er forbløffende dumme når det kommer til renteswaps o.l. Men man kunne jo så bare ansætte nogle i de stillinger, som kommer fra universiteterne. Så tager man det gode uden at tage det slette.
-
og så lige et interessant link: http://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=FINGERPRINT CARDS B&land=sweden Husk + og - er ikke helt rigtige sat her! Nok snarere inverse i sidste søjle!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind