Aktiesnakken — Juni 2020
-
Hvorfor spørgsmålstegn?

-
-
Alle tegningsordrer over 1.160 stk. aktier svarende til en værdi over DKK 10.022
og op til en kursværdi på DKK 150.000 er tildelt 450 stk. aktier. https://via.ritzau.dk/announcement?announcementId=1052&publisherId=13559885&lang=da -
Godmorgen Helge, jeg ved godt at du bare referer morgenens vigtige nyheder uden at reflektere yderligere her i chatten. Det er en fin service til lige at starte dagem på. Jeg kommenterede bare på Mexico nyheden og forsøgte en hurtig perspektivering, fordi jeg bor herovre. Hvis du eller andre er interesserede så kan jeg godt skrive et indlæg om hvordan de griber Corona an herovre - hvilket både har lighedspunkter og forskelle i forhold til det vi kender fra Danmark.
-
God morgen.

-
Meget gerne bgadk....Det er sjældent vi får noget hands on fra de kanter.

-
Altså i medierne.

-
Nyhed i vores menu-linje. Se denne.
Du kan klikke dig direkte på Proinvestors Facebook herfra.
-
Nikkei 225 i Tokyo er opp 0,82 prosent
Kospi i Seoul stiger 0,67 prosent
Hang Seng i Hongkong stiger 0,90 prosent
Shanghai Composite er opp 0,17 prosent
Singapore-børsen er opp 0,22 prosent
ASX 200 i Sydney stiger 0,31 prosent -
Nikkei 225 i Tokyo er opp 0,82 prosent
Kospi i Seoul stiger 0,67 prosent
Hang Seng i Hongkong stiger 0,90 prosent
Shanghai Composite er opp 0,17 prosent
Singapore-børsen er opp 0,22 prosent
ASX 200 i Sydney stiger 0,31 prosent -
S&P Futures +0.6%, Brent +1.5%
-
S&P Futures +0.6%, Brent +1.5%
-
Holger Zschaepitz
@Schuldensuehner
·
9 min
Good Morning from Germany where cost of living is 6.8% higher than avg of 27 EU states. But price level of private expenditure on food, housing & energy much higher in France, the Netherlands or Denmark. It is only cheaper in Italy, Spain, Portugal, Eastern Europe than in Germany
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind