Aktiesnakken — April 2020
-
Nasdaq lukkede i 2,81% i plus og det betød plus 10,68 % for mine TQQQ ETF'er. Det går dog lige så stærkt den anden vej når Nasdaq falder.
-
se mit indlæg 17:53
-
Valgte i dag at sælge et af de meget få lyspunkter i min aktieportefølje nemlig Netcompany Group A/S købt 18-3 på 225,8 og solgte idag på 347,2. Ved ikke om der er mere i den, men den faldt lidt tilbage i dag.
-
"Der kommer ikke noget V-formet opsving efter coronakrisen – hvilket selvfølgelig allerede synes helt opgivet – men i bedste fald et U-formet opsving, hvor bogstavets bund er så langstrakt, at alle retskrivningens regler er brudt." Hakon Redder : https://borsen.dk/nyheder/politik/dystert-oliesignal-opsving-lader-vente-paa-sig
-
Pensionisten: du kan også vælge QQQ hvis du ikke ønsker gearingen på 3
-
Det lyder helt rigtigt men det skifter hurtigt og ligepludselig er det de cykliske aktier der kører op eller finans forhåbentlig. Nåede ikke at komme ud før min fald var ubærlige og ikke egnet til salg
-
Som i måske fornemmer roder jeg med lidt af hvert. Scalping er sjovt hvis humøret og omstændighederne er til det. Her bruger jeg et one minut candlestick chart med moving average 20 og 50 samt RSI (14) simpelt men effektivt. Nogle handler varer sekunder andre minutter og nogle gange bliver man bare kørt over, specielt hvis det lige pludselig bare går en vej op eller ned. En sidelæns trendkanal er det bedste og med høj gearing kan selv små udsving være profitable.
-
Tak i lige måde

-
I morgen før US åbner kommer der job tal. Consensus er 4,2 mill hvilket bringer det samlede antal de sidste 5 uger op på 26 mill. Olie igen igen. Over de sidste 4 uger er lagrene vokset i US med 65 mill tønder. Der er snart fyldt op. Så jeg er spændt på hvad Trump kan finde på i morgen ud over at gå i krig med Iran. Betale US producenter for olien uden at den kommer op af jorden måske.
-
Jeg tror den plan er skudt ned fordi de ca 3 milliarder $ han skulle bruge til det ikke var inkluderet i den sidste hjælpepakke, så det kræver nye forhandlinger i Senat for at det kommer til at ske.
-
Skulle det lykkedes er det kun omkring 3 dages overproduktion, så det har kun ringe betydning.
-
Analysechef: Vi er i et gradvist opsving – aktierne vil ligge højere om 6-9 måneder https://borsen.dk/nyheder/generelt/analysechef-vi-er-i-et-gradvist-opsving-aktierne-vil-ligge-hojere-om-6-9-maaneder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Nogen der følger oncology ventures?