Aktiesnakken — April 2020
-
Tusinde tak for donationer. Plusserne kommer i løbet af et par dage.

-
Italienerne vil være frie til at bruge flere penge, de ikke har
Italienerne vil være frie til at bruge flere penge, de ikke har
Euroen er et dødsdømt projekt, der har skadet Italien og udelukkende er kommet Tyskland til gode, siger italiensk økonom, der bifalder Italiens opgør med eurozonens forfejlede sparepolitik. Omvendt vurderer en tysk økonom, at Italiens gældsætning kan få hele eurozonen til at ryge ud i en ny krise, som EU bør gøre alt for at stoppe. Vi ser det truende eurodrama fra to sider
Information (www.information.dk)
Evig aktuel ...
-
@Standstill det kører for dig

-
Solsen: Jo tak det har været et vanvittig døgn og lige nu har jeg en times børspause så kører det igen. Tænkte lidt over at jeg skrev jeg var en tøsedreng og lavede lidt om på det. Fik shortet det meste af vejen ned i dag og tal må vi jo ikke skrive men det var vildt. Min broker stoppede desværre for alt handel på et tidspunkt plus limiterede gearing og satte max profit på så det blev til mange handler for at følge med ned. Rigtig god dag,bare ikke for aktierne, men de er ikke solgt
-
5 cifre i $ i den rigtige ende

-
den donation bliver Helge glad for

-
tænkte jeg nok
-
han kan få et put option
-
kan man få to plusser ? he he
-
de kommer nok med en moderator-tjans også
-
God morgen.

-
godt gået, @Standstill
-
Hang Seng i Hongkong faller 0,58 prosent
Nikkei 225 i Tokyo ned 1,20 prosent
Kospi i Seoul ned 0,97 prosent
Shanghai-børsen ned 0,16 prosent
Singapore-børsen ned 0,11 prosent
ASX 200 i Sydney flatt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind