Aktiesnakken — April 2020
-
Ja spanien har ikke nået plateau endnu. De når tæt på 1000 døde i dag. Dog synes Italien at være stort set på peak idet der i går kun kom 13 ekstra kritiske syge
-
I dag rundes der 3 milepæle. 200K raskmeldte, 1 m,io officielt smittede og 50.000 døde
-
Jeg forstår ikke helt hvorfor Bioporto vil udvikle den test. Der findes en i forvejen, som kan teste folk på 5 min. Den bruges dagligt i New York
-
Om 4-7 dage runder vi 10.000 døde på et døgn
-
Og Bioporto skriver intet om, hvad det koster at udvikle testen og hvad man forventer at have af indtjening/omsætning. Jeg tror det er varm luft som alt andet fra Bioporto
-
ER det Abbotts test du tænker på der kan levere resultat på 5 min?
-
Der er mig bekendt ikke nogen test ude i stor scala der kan give hurtig POC test
-
Men ellers enig i at det er et tyndt græsstrå de griber efter. Men det redede så lige deres emmision.....
-
For det første er det lidt overraskende idet FDA vel som sådan ikke har godkendt den. Derudover er det også et meget lille antal. 300 om dagen
-
Italien har sendt Danmark officiel anmodning om hjælp
Materiel og sundhedsfaglig kompetencer bliver efterspurgt fra Italien, som er hårdt ramt af coronavirus.
Jyllands-Posten (jyllands-posten.dk)
-
Mexico declares a national health emergency
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind