Aktiesnakken — April 2020
-
Er der nogen ved hvilke selskaber man kan investere i for at få del i den kæmpe fortjeneste der fremgår af følgende artikel (udover at købe et tankskib selv) : https://oilprice.com/Energy/Crude-Oil/Oil-Market-Chaos-Has-Created-The-Greatest-Trade-In-Decades.html
-
@Pensionisten He he jo selvfølgelig, har ikke set et ord på den før men jeg må igang

-
RLFB, vi diskuterer Bavas stigning i Bava-chatten
-
Holger Zschaepitz
@Schuldensuehner
·
6 min
Europeans see glimmer of hope in Italy’s virus stabilization. Easing death rate in Italy suggests outbreak may have peaked. BUT lockdowns extended across Europe as deaths rise in Spain, U.K. https://bloomberg.com/news/articles/ -
Spanish coronavirus cases stand at 110,240 (Prev. 102,136), deaths increase by 950 to 10,003 (Prev. 9,053)
-
Potten har meldt ud de vil forsøge at lave en corona test via deres gRad strips. En 10 min test ala en graviditetstest
-
Ja spanien har ikke nået plateau endnu. De når tæt på 1000 døde i dag. Dog synes Italien at være stort set på peak idet der i går kun kom 13 ekstra kritiske syge
-
I dag rundes der 3 milepæle. 200K raskmeldte, 1 m,io officielt smittede og 50.000 døde
-
Jeg forstår ikke helt hvorfor Bioporto vil udvikle den test. Der findes en i forvejen, som kan teste folk på 5 min. Den bruges dagligt i New York
-
Om 4-7 dage runder vi 10.000 døde på et døgn
-
Og Bioporto skriver intet om, hvad det koster at udvikle testen og hvad man forventer at have af indtjening/omsætning. Jeg tror det er varm luft som alt andet fra Bioporto
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind