Aktiesnakken — Marts 2020
-
Mon ikke den tale komme efter fremtrædende erhvervsledere har haft møde med regeringen? Der er jo en regning der skal betales for de lån staten tager nu. Mange store firmaer har hovedsæde i DK, men det er også blevet nævnt, at de ligeså godt kunne have et hovedsæde i Singapore.
Det vil være en katastrofe hvis novo, mærsk, lego etc flyttede udenlandsk. -
-
@Solsen @nohope jeg er også med på jeres hold. Hvis man er på vej mod noget skidt, og risikoen for forværrelse er bitte lille, medens opturen er meget stor, så skal man bare køre på. Og det behøver jeg ikke noget medicinsk udgangspunkt for at mene, jeg ser på det fra et risk management udgangspunkt. Mener ikke det er etisk at lave
forsøg med placebo nu, man skal bare give det stof til de mest udsatte. Og så gøre opmærksom på at det ikke er godkendt til det jf. almindelig fremgangsmåde. -
https://www.trustnodes.com/2020/03/29/italy-finally-starts-mass-treatment-with-hydroxychloroquine We are in a hurry, we are at war, we need quick assessments.
-
Data fra forrige weekend var også lavere vækst end både op til og efter weekenden. Så jeg vil gerne se data fra i dag, altså dem der præsenteres i morgen.
-
Sædvanligvis er sygehuse mm lidt lavere bemandet hen over en weekend
-
Antal døde skal også nok nå at blive højere end data fra i går (lørdags)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind