Aktiesnakken — Marts 2020
-
-
AJE...Den slags spiller også ind, men der måles på en lang række andre parametre også.
-
I de højt rangerende lande bruger den praktiserende læge langt mere tid på den enkelte patient ved konsultationerne. I hospitalsystemet har patienten kun en læge som følger patienten hele vejen igennem forløbet. Enhver ved at det danske system er noget helt andet.
-
Lars Tvede: https://www.proinvestor.com/debat/82383
-
Jeg har personligt oplevet rystende forløb før og under min hjerteoperation i 2007 samt ved operation af 12 brud på min ankel og skinneben i 2012. Flere af mine nære pårørende og venner kan fortælle lom lign. oplevelser gennem årene.
-
Bulder...Der er både gode og dårlige historier fra sundhedvæsenet verden over. Jeg har selv oplevet begge dele.
-
Re..dødeligheden af corona. Er det ikke sådan ar de første registrerede syge i et land ofte er de alvorligt syge? Derfor bliver dødsprocenten stor i starten og vil falde støt i takt med at flere bliver registreret som ramt af sygdommen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind