Aktiesnakken — Februar 2020
-
Jeg har ikke skrevet længe herinde. Tavs følger/læser. Corona er trist for dem som rammes - og for de familier som mister deres kære. Men jeg synes at raktionen på de fiinansielle markeder ser voldsom ud. Jeg har selv fået solgt noget ud i løbet af januar og februar - og kan nu købe op billligere. Men hvor længe vil markedet fortsætte nedad? Hvis man køber lidt op - og tænker langt. Så kan det nok ikke gå helt galt.
-
Hvad vil du gerne se volumen på
-
Et hurtigt kig på nogle tilfældig i large og midcap. Volumen ser meget alm ud
-
Ja, de taler om det på EU-plan
-
French Finance Minister Le Maire says that we are ready to take all necessary decisions at the European level in order to support the economy
-
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Det är oklart hur coronaviruset kommer att påverka ECB:s prognoser, men en v-formad återhämtning är det mest troliga scenariot.
Det sade ECB-rådsledamoten Jens Weidmann i en intervju med CNBC på fredagen, enligt Bloomberg News.
-
Eurogroup Head Centeno says coronavirus is a downside risk but it is premature at this stage to analyse the impact on the economy
-
Eurogroup Head Centeno: W
e stand ready to act if it becomes "less temporary" -
boerse-frankfurt.de - der er livekurser
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind