Aktiesnakken — Februar 2020
-
Gilead starter to fase 3-studier med middel mod covid-19 -Det sker efter, at en højtstående ansat hos WHO, Bruce Aylward, tidligere på ugen sagde til erhvervsmediet Bloomberg, at Gileads remdesivir "et lægemiddel, som vi lige nu tror kan have effekt."
://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article11970389.ece
-
-
God morgen.

-
God pointe nohope.
-
God morgen; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Fut. -4.1%, Brent -1.2%, Equinor i USA +0.5%, Frontline +9.2%, Golden Ocean +2.3%, Nikkei i dag -4.1%, Hang Seng i dag -2.8%. Fokus i dag på B2H, BDRILL, BWLPG, BWO, INFRNT, INSR, MEDI, MPCC, NAS, NODL, SALMONES, SBX
-
Holger Zschaepitz
@Schuldensuehner
·
4 min
Good morning from #Germany, where the #coronavirus also spreads. There are now 48 confirmed cases, but no fatalities yet. The Dax could fall below the 12,000 today. -
Holger Zschaepitz
@Schuldensuehner
·
1 m
Global stock rout extends w/no appetite for dip-buying ahead of weekend as investors fleeing stocks to find shelter from econ impact of spreading coronavirus. Shares on course for worst wk since GFC 2008, down >10% from peak. Bonds gain w/US 10y at 1.24%. Gold 1628, Bitcoin 8.8k. -
Spørg eventuelt i biotekchatten.
-
Godmorgen. hvad er jeres syn på SAS. Den er nede med noget der ligner 65 % på 2,5 år, de er ved at skifte flytype til fly der har 20 % bedre udnyttelse af brænstoffet og bruger airbus og altså ikke en del af Boing problemet. Jeg tænker at Covid på et tidspunkt er historie og vi begynder at rejse igen. Hvad tænker i ?
-
DA indikeres 4% ned
-
Det er nu jeg er glad for mine Xact Bear x2.
-
Jeg har i min bog beskrevet hvordan jeg lagde mig i Xact Derivat Bear X3 norsk indeks under finanskrisen. Jeg valgte at gøre det samme da coronakrisen eskalerede.
-
Dog x2 istedet for x3 som er udgået.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind