Aktiesnakken — Februar 2020
-
KayKay Mercks ebola vaccine virker helt anderledes end J&J/BNs. Mercks bruges når folk har fået ebola (therapeutisk) mens BNs bruges som forebyggende (profilaktisk). Så det er svært at sammenligne. Og derfor kan man ikke sige at de er bagud
-
Hov - forkert tråd
-
God formiddag! Jeg ville lige høre, om der er nogen der har noget viden om Scape Technologies. Jeg har selv et frimærke i selskabet, men synes efterhånden er svært at søge viden om selskabet.
-
Hej Martin, der kommer snart en emission i Scape. Jeg har selv solgt mine med stort tab. Jeg var nervøs for, at emissionskursen bliver under 10 kr. Men det er op til dig selv hvad du gør.
-
Hej Stockwatch, tak for informationen. Hvor har du fået den information fra?

-
Der blev afholdt xo gf den 15. januar. Prøv at læse referatet
-
God morgen.

-
S&P Futures +0.3%, Brent +2.1%, Equinor i USA +1.2%, Frontline +0.7%, Golden Ocean +0.7%, Nikkei i dag +0.4%, Hang Seng i dag -0.8%.
-
S&P Futures +0.3%, Brent +2.1%, Equinor i USA +1.2%, Frontline +0.7%, Golden Ocean +0.7%, Nikkei i dag +0.4%, Hang Seng i dag -0.8%
-
BNO Newsroom @BNODesk
Wednesday's coronavirus summary (00-00 GMT): - Mainland China: 394 new cases, 114 dead - Diamond Princess: 79 new cases - South Korea: 27 new cases - Japan: 10 new cases - Singapore: 3 new cases - Hong Kong: 3 new cases, 1 death - Iran: First 2 cases/deaths - Taiwan: 1 new case -
BNO Newsroom @BNODesk
Wednesday's coronavirus summary (00-00 GMT): - Mainland China: 394 new cases, 114 dead - Diamond Princess: 79 new cases - South Korea: 27 new cases - Japan: 10 new cases - Singapore: 3 new cases - Hong Kong: 3 new cases, 1 death - Iran: First 2 cases/deaths - Taiwan: 1 new case -
FactSet @FactSet
According to global capital markets professionals, automated #algotrading tools “could show a return on investment in only a few weeks.” Understanding how to leverage #tradeautomation can maximize productivity. Read more: https://bit.ly/2vmJ5kq #frontoffice #trading -
loomberg Markets @markets
Bitcoin volatility jumps to three-month high after late plunge https://trib.al/3M6IMDk -
Bloomberg Markets @markets
JPMorgan’s Japan ETF bleeds cash, while Europe fund thrives https://trib.al/xvx5grA -
Kinesiske børser stiger etter nytt rentekutt
en time siden · Eivind Bøe
Børsene klatrer i Shanghai og Shenzhen samtidig som kinesiske myndigheter tar grep for å støtte økonomien som rammes av virusutbrudd.
Kina kuttet som ventet lånereferanserenten torsdag, samtidig som landet forsøker å håndtere de økonomiske effektene av det pågående utbruddet av coronavirus. -
Er der nogen der følger Konsolidator?? Eksplosiv stigning på 64 pct lige nu
-
Falcon, kig på Chemometec-chatten
-
@stockwatch1 Jeg sidder og kigger med. En artikel i Børsen til morgen har nok sat skub i det, Der blev løst kastet med udtryk som "fem- og ti-dobling inden for fem år"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind