Aktiesnakken — December 2019
-
Og dertil ejere Waturu ikke 100% af selskabet inden de nye penge kom ind.
-
Lignede et stoploss der blev udløst i Orphazyme, som sendte aktien ned i 65. Hvem dælen bruger stoploss i en så lille aktie? Dælme dumt

-
Men dejlig købsmulighed. Tak for det
-
wupti så mfaldt waturu med 15%
-
lad os se hvor meget den falder med nu
-
23% fald
-
28%. Nu er der for alvor panik. Den burde falde +70% fra dagens top
-
Hold da op, det var noget af et fald. Men så fik den da lukket gappet i 74,50. Skal den så op igen?
-
TA har jeg ikke forstand på. Men den er stadig massivt overvurderet. Hvor er de nyheder der har berettigt 1200% stigning ovenpå IPO i maj....? det er små private spekulanter der handler den op. Og en del af disse kommer til at brænde nallerne igen
-
Jeg hører lige igen for en god ordens skyld. Er der nogen der ved, om Astralis Group-aktien kan shortes et sted? Vh KK.
-
Det var en hård fødsel for Astralis....15% ned den første uge. Det lugter af alt for meget hype og for store forventninger. Nogen tar røven på alm investorer. (Igen)
-
Håber ikke de unge mennesker som Astralis jo appelerer til, er blevet fanget i de griske slipsedrenges, alt for høje IPO kurs. Sørgeligt at se på.
-
13/12 16:30 af Helge Larsen/PI-redaktør
Donald J. Trump @realDonaldTrump · 3 min We have agreed to a very large Phase One Deal with China. They have agreed to many structural changes and massive purchases of Agricultural Product, Energy, and Manufactured Goods, plus much more. The 25% Tariffs will remain as is, with 7 1/2% put on much of the remainder.... -
Donald J. Trump @realDonaldTrump · 4 min .....The Penalty Tariffs set for December 15th will not be charged because of the fact that we made the deal. We will begin negotiations on the Phase Two Deal immediately, rather than waiting until after the 2020 Election. This is an amazing deal for all. Thank you!
-
Det er nu ikke noget markederne reagerer på.
-
Er det ikke buy on rumors, sell on facts, igen, igen
-
Så er Astralis “kun” 414.346.365 kr værd.....Næsten 100 millioner er “forsvundet” den første uge

-
Bloomberg Markets @markets
Deutsche Bank AG is considering deep cuts to bonuses for this year as Chief Executive Officer Christian Sewing seeks to eliminate billions of euros of costs in a radical restructuring https://bloom.bg/36z5Z5D
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind