Aktiesnakken — December 2019
-
Ah ok. Det skyldes nok at den nye finanslov netop er kommet igennem, og har givet udvalgte ETFer mulighed for at være hos aktiesparekontoen. Beskatningen er dog som aktieindkomst. Hvis du har mange penge, så skal du have skatteoptimering i betragtning, ellers er det bare at bruge aktiesparekontoen synes jeg. For en lille fisk, så er det bestemt gunstigt at anvende
-
Personligt har jeg en portefølje med nogle passive investeringsfonde til min opsparing gennem et investeringsdepot. Min aktiesparekonto er til de sjove, potentielt hurtige raketter som kan blive fordelagtigt beskattet hvis de får succes. (veloxis, orphazyme for at nævne nogle eksempler indtil videre)!
-
God morgen.

-
Hang Seng i Hongkong op
0,69 prosent
Kospi i Seoul op 0,90 prosent
Nikkei 225 i Tokyo op 0,71 prosent
Shanghai Composite uændret
Singapore-børsen fladt
ASX 200 i Sydney op 0,26 prosent -
Hang Seng i Hongkong opp 0,69 prosent
Kospi i Seoul opp 0,90 prosent
Nikkei 225 i Tokyo opp 0,71 prosent
Shanghai Composite uendret
Singapore-børsen flatt
ASX 200 i Sydney opp 0,26 prosent -
S&P Futures +0.3%, Brent -0.8%
-
S&P Futures +0.3%, Brent -0.8%
-
J.P Morgan oppgraderer anbefaling på Equinor-aksjen
23 minutter siden · Infront TDN Direkt
J.P. Morgan har oppgradert anbefaling på Equinor-aksjen til «overweight» fra «neutral» med et kursmål på 200 kroner, melder Nyhetsbyrån Direkt fredag. -
Reuters
@Reuters
·
9 min
Modest U.S. growth outlook static despite hopes for trade reprieve: Reuters poll https://reut.rs/2sLFVW9 -
Erik Hansén, CFTe
@ErikHansen_IG
·
47 min
Börssnack är fulltaliga! In och lyssna på avsnitt 62. Det blev ett fullspäckat avsnitt. Börsen, Trump, VIX, Koppar vs guld, PMI, EPS-estimat, Bilia, Nobia, Essity, NKT, Hufvudstaden, Clas Ohlson etc. https://ig.com/se/borssnack-h
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind