Aktiesnakken — Oktober 2019
-
Ja der er shortet over 10 % af selskabet og det er dem, der styrer aktiekursen. Med den cash som selskabet genererer er den alt for billigt. Man skal se dette som en købsmulighed. Jeg er fuldloaded
-
De mellemstore danske banker stiger ganske pænt i dag, er der friske rygter og fusioner eller opkøb ?
-
Chemometec 4% op idag i lukkekurs 157,7 med udbytte. Er der ingen herinde der interesserer sig for denne fantastiske aktie? I det tidligere euroinvestor var The Note med og kom med mange gode in
dlæg, men han solgte ud pga TA og generel handelskonflikt -
Holding Invest ..Der er flere tråde i debatten om Chemometec. Jeg er også ved at lave en speciel chat til selskabet.
-
Servicemeddelelse: Vores tekniker arbejder med maskinrummer. Derfor kan der være udfald i løbet af aftenen og nat.
-
God morgen.

-
Spændende med Brexit i dag.
-
-
Der tages gevinster hjem i shipping i dag. Det var egenligt også på tide efter lang tids stigninger.
-
Det bliver super med en speciel Chemometec chat. Det fortjener den. Fortsætter iøvrigt opad idag, selvom markedet er lidt surt. Jeg begynder at tro mere og mere på et bud på hele butikken fra en af de store spillere.
-
Tak Holding...Chemometec-Chatten er lidt forsinket. Kommer en af de kommende dage.
-
-
God morgen.

-
Alcoa med større tab end ventet. Sænker prognosen for den globale efterspørgsel efter aluminium: https://articles.finwire.com/FWM003DF50-alcoas-forlust-storre-an-vantat-sanker-prognos-global-efterfragan-pa-aluminium-for-i-ar
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Og så er de $3 mia. i øvrigt hjemme!