Aktiesnakken — Oktober 2019
-
Det bliver ikke her du finder den slags. Det har jeg absolut nultolerance over for.

-
Har du lyst til verbale slagsmål kan vi altid bruge en mand ekstra på mit fodboldhold.

-
- halvleg kan være meget fornøjelig.

- halvleg kan være meget fornøjelig.
-
DK er vist det eneste europæiske børsmarked som er ikke er rødt i dag. Novo, Chr. Hansen, Demant, Genmab betragtes åbenbart
som sikre havne i dag. -
Godnat herfra .

-
God morgen.

-
Den store konverteringsbølge gør det svært, at være obligations ejer, men giver store gevinster til bankerne https://jyllands-posten.dk/#ia11685942;finans
-
"Danske Bank har fået skåret 5 kr. af kursmålet af den amerikanske storbank Goldman Sachs. Dermed lyder kursmålet på 140 kr."
"Danske Bank steg mandag 0,9 pct. til 95,98, og aktien har dermed et potentiale på 46 pct. ifølge de amerikanske beregninger."
Ja, stadig en pæn upside!
-
Pandora/Goldman: Sænker anbefaling til sælg og barberer kursmål -NY
08:55
Den amerikanske storbank Goldman Sachs sænker tirsdag anbefalingen af aktien i smykkeselskabet Pandora.Anbefalingen lyder nu på sælg mod tidligere neutral.
Investeringsbanken skærer i samme ombæring kursmålet for aktien til 250 kr. mod tidligere 310 kr. Det fremgår af data fra Bloomberg News.
Pandora-aktien afsluttede mandagens handel med et fald på 0,1 pct. til 275,70 kr.
/ritzau/FINANS
-
-
Forventede udbytter i shipping: http://www.proinvestor.com/debat/77881
-
Ja der er shortet over 10 % af selskabet og det er dem, der styrer aktiekursen. Med den cash som selskabet genererer er den alt for billigt. Man skal se dette som en købsmulighed. Jeg er fuldloaded
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Og så er de $3 mia. i øvrigt hjemme!