Aktiesnakken — Oktober 2019
-
jeg er enig med Hyst at entry bør man nok vente med.
-
Men sammenlignet med kursen for lidt over et år siden, så er jo indregnet en del ulykker allerede, men gemmer noget til supplering.
-
Og vi må heller ikke overse, at ændringer i bygningsreglementer i mange lande vil kræve langt mere isolering til det byggeri, som trods alt vil komme. Og i mange lande er isoleringsstandarten virkelig noget, der kan forbedres.
-
Tak for super indput, og dejligt med en levende debat. Er glad for mit spritnye medlemskab.
-
Selv tak Djengis.

-
Novo er jo trods alt en defensiv aktie, men på negativsiden er politisk modvind i USA. Men på plussiden er stigende globalt behov for diabetesbehandling og førertrøjen med den nye pille. Jeg beholder mine Novo og tager de udsving der kommer.
-
Min holdning til Novo udtrykker jeg her 11. min. inde i videoen: https://vimeo.com/362271681
-
Sorry 13. min.
-
Det må man sige. I hvert fald i ratepensionen jeg startede i 1993.

-
Jeg skal i Mio-klubben i morgen. Har I nogle emner jeg skal bringe med til bordet?
-
Uha...Det er ikke min spidskompetence - Eller ikke Lars Peersons. Jeg tager det med som et emne til en kommende udsendelse.
-
Ok. den har jeg med i mange af mine foredrag. Har også lige den vinkel med i morge.
-
Obligationer/middag: Renten holder fast i fald op mod nøgletal
Renten på den toneangivende tiårige danske statsobligation ligger til et fald på 3 basispoint torsdag middag i minus 0,56 pct.
Finans (finans.dk)
-
Emner til mio-klubben ? Alternativer til aktier for en privatinvestor. Har tit tænkt på, at købe guld, men ved ikke, hvordan det bedst gribes an. Et andet emne kunne være, at se kritisk på selskabers balance. Eksempelvis. Omfanget af goodwill og andre immaterielle aktiver giver ofte et sløret billede af egenkapitalen.
-
Hvordan undgår man at købe katten i sækken ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind