Aktiesnakken — Oktober 2019
-
Hej Hyst..Det er lang tid siden, at jeg har set nogen debattere NEUR.
-
Forunderlig rejse fra biotek.
-
Novo størst med aktietilbagekøb: http://www.proinvestor.com/investornyt/641299/aktietilbagekob-for-692-mio-kr-storst-i-novo-med-228-mio-kr
-
Jeg gemte bogmærket & kan dog se at den stadig er aktiv: http://www.proinvestor.com/chathistory/-103/veloxis
-
Fordi der ikke er skrevet i den i 24 timer.
-
Den er hos mig nu.
-
Godmorgen, JEg er netop hoppet over på det her site efter at have brugt EI i flere år. Glæder mig til at se om forum her er seriøst og ikke så meget lalalala som til tider på EI. Overorndet set har jeg dog været tilfreds med EI indtil den ny hjemmeside og EI's håndtering af det hele.
-
Velkommen Claus Vad. Her på Proinvestor kører alt i venlig og seriøs tone. Især Genmabchatten trækker enormt med trafik hver dag. Bemærk at vi "kun" er en side med debat, chat og news. Vi har ikke kurser.
-
Med al respekt for ProInvestor vil jeg alligevel tillade mig at bruge et par kommentarer på at få input til hvordan jeg får min handelshistorik på EI op at køre igen//fremskaffet data - EI er ikk etil at komme i kontakt med og de negligerer ALLE spørgsmål vedrørende manglende historikker. SÅ vidt jeg kan forstå så er der ikke mulighed for at have handelshistorik her på ProInvestor? med venlig hilsen og god dag til alle.
-
Hej Claus, Vi har ikke funktioner i relation til handelshistorik. Dette sites drives stort set con amore af mig af alene med en-to timers programmørhjælp om ugen. Den fungerer fint bare med debat, chat og news. På Facebook har vi gruppen "Proinvestors Aktiesnak med 30.000 medlemmer som supplement.
-
Hej Helge, kan man lave sin egen portefølje her på Proinvestor, så man kan følge sine aktier herinde?
-
altså den funktion som heller ikke virker på EI længere

-
Har fundet svaret ovenfor.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind