Aktiesnakken — September 2019
-
Jeg åbner gerne de chats som ønskes. Håber så at I som brugere holder liv i dem.

-
butterboy..Jeg håber at din Gomspace chat er på i weekenden.
-
God morgen.

-
Nogen der forstår de tilsyneladende ekstreme omkostninger forbundet med by-emissioner? Har et par gange de sidste par mdr. købt ind på kapital forhøjelser i mindre selskaber. Og hver gang nærmer omk sig 20% (dvs op mod 9 mill kr i den sidste jeg deltog i). Synes det virker helt vanvittigt.
-
Det kan man desværre ikke elsborg. Vi har valgt kun at have fokus på debat, chat og diverse nyhedsformidling. Vores økonomi og gratis arbejde strækker ikke til mere.
-
-
Fremragende analyse: http://www.proinvestor.com/?p=debat_1&postid=77067&thread=50&start=
-
RTX
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind