Aktiesnakken — September 2019
-
US reaktionen er lidt "sjov", men vi har set værre før. Jeg husker stadig, hvordan GMXAY satte sig med over -30% på RRMM fase 2 data I sin tid - det studie som satte gang I GEN som vi kender den I dag.
-
Teva.. der sker ikke noget særligt.. blot er den blevet uinvesterbar, efter flere selskaber er gået komkurs efter ”opioid skandalen”.. ingen aner hvor det ender, absurd, men sådan er USA ansvarslovgivningen åbenbart. Teva og andre ligner super muligheder, men jeg skal heller ikke selv noget, før den sag er omme,
-
God morgen.

-
Aktionærerne får lov at overleve med “kun” 42pct beskatnings endnu et år. Men det er ikke med socialdemokraternes gode vilje - de lader vide at det nu er vores skyld, at nedslidte skal blive på arbejdsmarkedet. Tak for kaffe
-
Perfiditeten er dokumenteret her - https://jyllands-posten.dk/politik/ECE11645412/s-staar-klar-med-finanslov-uden-hoejere-aktieskat/
-
Shortregister - Norske aktier: http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=77016
-
Vi har mange som læser med hver eneste dag på Proinvestor.com. Det bliver 40-50.000 pr måned. Herudover er trafikken stor på mine Facebookgrupper. Alle tidligere Euroinvestorbrugere er meget velkommen på platformene.

-
HenryAS...Det nye Euroinvestor er blevet et finansmedie magen til alle de andre ude i den store verden. Det har hele tiden været hensigten efter købet.
-
Debatten er man ligeglad med. Den må kun foregå mellem 9-17 på hverdage. Det duer slet ikke.
-
Tak trymorus..Du kan bruge chats efter indmelding i de respektive grupper samt meget gerne også skrive i debatten. Den er er der desværre alt for få som bruger i dagligdagen.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind